Tanereyluldeniz Kızlar pandemi yardımını PTT den çekin diye msj geldi bugün Bi gittim 3 sıra kuyruk. Bebeğimi bırakacak kimsem yok o kadar sıra bekleyemem. Siz nasıl çektiniz eşim benim kimliğimle gitse çekebilir mi acaba.
MuhammedAmine Tanereyluldeniz bizde de Bu ayın 15 ine kadar yatmazsa Ptt den çekin yazıyordu 18 inde hesaba atmışlar parayı . Siz de ne yazıyor
ElmaliTurtamm Tanereyluldeniz yok eşe bile vermiyolar benim eşiminde eve gelmişti bana vermediler bence senin adına biri gitsin sırada beklesin sıranın gelmesine yakın bebeği bi komşuna falan bırak imkanın varsa öyle git
Tanereyluldeniz MuhammedAmine benim eşim iban bildirmediği için 20 sinden itibaren PTT den alabilirsiniz yazıyodu
RukiyE1992 PTT kartımıza yatmış para ordan çektik. Facede okumuştum bi bayan atm den kartsız işlemle tc si ile almış
Tanereyluldeniz ggktgn-annesi11 20 25 günü bulmuştur. E devletten bakın önce. Uygun diye belirtmiş olmaları lazım sonrasında geliyo