Fatmabrn Kızlar 14 günlük bir bebeğim var şuan emzirdim yarım saattir sırtına vuruyorum pışpışlıyorum gazını çıkartmadı çok da rahat uyuyor kucağımda . Her emmeden sonra gaz almak şart mı ? Belki yoktur bebeğin gazı ? Olabilir mi
Zeynepmila_keremtaha Fatmabrn rahatsız değilse zorlama zaten sık emZiriyosun bi sonraki emzirmeden sonra denersin
VERA19 Fatmabrn Arada olabiliyor.Benim kızımda çıkarmazdı uyandıktan hemen sonra çıkarırdı bazen😌 Belki o anlık yoktur hazmedince çıkartır mutlaka,koyun yerine uyusun bebiş
SZA Fatmabrn merhaba benim oğlumda aynıydı okadar uğraşıyorduk cikartmiyirdu oyuzden gaz sancısı çok oluyordu şimdi 3 aylık kendi çıkartma yi öğrendi
Fatmabrn VERA19 coook teşekkür ederim koydum beşiğine mışıl mışıl uyuyor 🙏🏻VERA19 Merve_mina Zeynepmila_keremtaha