Ahadensar25 emmiyo napıyorsam ancak uykuda bizm gb olanlar varmı yada bi taktiğ olan emzirme yöntemi verdiğim zamanda ısırıyo koparırcasına 😔
Ebruli101 Ahadensar25 ben isirinca ağzından çıkarıyorum 2.verdigimde yapmıyor 😂 10 ay 2 günlük 2 alt 2 üst diş var
Berivankuru Ahadensar25 kızlar bizimki mama ve ek gıda ile besleniyor.amaan ne 10. Aymış mahvetti bizi ailecek sürünüyoruz 🤪 çocuk günde 1 kez mama yiyor sadece. Başka birşey yemiyor saçımı başımı yoluyorum artık çok zayıfladı ne yapcam bilmiyorum.
Ccansuu Ahadensar25 dişleri çıkıyordur ondan ısırmak istiyordur diş döneminde meme reddi ya da memeye çok düşkünlük olabiliyor bizde de vardı aynı sorun bende ayağımda sallayıp hafif uyku moduna getirip öyle emziriyordum hep sonra geçti o dönem 🎃💫
ayazasaf Ahadensar25 10 aylıklar ah 10 aylıklar dişimi çıkacak nolacak bir anlayamadım ki uyumuyor kakasıda değişti birde üstüne hiç olmazdı pişik oldu huysuzluğu arttı çok geegin dişi mi çıkacak diye bakmak istiyorum değdirmiyor bile kıyameti koparıyor
Mervemim Ahh ahh aynı biz gögüs ucu kolum kısacası cocuk nerem denk gelirse ısırmaya başladı nasıl olacak bilmiyorum
Mervemim Ahadensar25 uyku arası emer gece birde ek gıdayı vermiyorum acıkıyor emiyor o zmn sonra yediriyorum.. birde ben kızdım kapattım gögsümü bi kaç kere ondan sonra biraz iyi hemen kapatıyorum ısırdıgında onlar artık her seyi anlıyor valla