Gamzezzzz 9 kilo kizim.her ay 1 alan cocuk 4 5 6 ayinda 500 gram..sadece merak ettim.bu konularda pek fikrim yok.
VERA19 Gamzezzzz Kilosu gayet iyi bence,ve bu aylarda kilo alımının azalması gayet normal çok kişi yaşıyor bunu,bir sorun olduğundan değil birazcık yavaşlıyor.Benim Kızım 7 kilo
Azizeguney Gamzezzzz Bebekler her ay 1 kilo alırsa obez olur. Bu nedenle buna takılmayın yani fazla kilolu olursa bu sefer sağlık ocağı bebe diyet listesi yapıyor. Bi zamandan sonra kilo alımı yavaşlar.
Zeynepeceninannesi-3 Gamzezzzz benim kızım 6aylık8 kilo 200 gr her bebeğin doğum kilosu farklı onunla alakalı kiloları
AZY Bu ay az almasının sebebi artık daha çok hareketlenmeleri ☺️ benimde oğlum 7 buçuk kg arkadaşımında 6,75 idi oda 6 aylık
gezentianne Azizeguney Anne sütü asla obezite yapmaz doktorumuz söylemişti nacizane 🥰 Mama veriyorsanız ayrı ona bişey diyemem
Gamze_Defne Gamzezzzz Benim kızımda 7200 ve 6 ay 20 günlük şuanda. Hemşiremiz ve doktorumuz 5nci aydan itibaren kilo olarak değil gram olarak kilo alımı olacaktır.Çünkü artık çok fazla hareket etmeye başladı bu yüzden yavaşlıcaktır kilo olayı demişti.Bu yüzden normal bence de.