Btlylmz Bebeğim 14 aylık yemek yedirtmiyorum. Süt içiyor. Yemeklerden çok az yiyor bir veya iki kaşık. Mama almalı mıyım?
snyck Btlylmz mamalar anne sütüne yakin yapılıyo normal inek sütü mamayi tutmaz gelişimi istahi nasil bilmiyorum ama biz hala mama veriyoruz 13 aylık suan geceleri iciyor 2 yaşına kadar da içtiği kadar vercez
Deletedmom337 Eger sizi emmiyorsa 2 yaşa kadar takviye mutlaka yapılmalı devam sutleri var 1 yaştan sonra gelisimi icin onemli 2 yaşa kadar onemli bagisiklik icij oglum 24 ay emdi kizim 5.5 aylik birakti 2 yasa kadar mamaya devam edicem bende
Btlylmz Deletedmom337 emziriyorum ama kilosu değişmiyor hala 10 kilo. Bezlerken mesela karnı tosbik olurdu attık değil zayıflıyor. Çok üzülüyorum. Gün içinde yediği bir biberon süt 2 yemek kaşığı çorba 2 yemek kaşığı yoğurt. 😞
Deletedmom337 Btlylmz emziriyorsaniz mama geregi yok. Artik kilo almamasi normal. Aktif oluyorlar. Böyle gider merak etmeyin kafaya takilcsk birsey yok. Bebeklikteki kilolar o kadsr aktkf olmadiklari icin. Hareket baslayinca veriliyor kilolar
Deletedmom277 Btlylmz Süt içirmektense ben mama verirdim. Süt kansızlık yapıp iştahsızlığa sebep olabilir Açlık süresini uzun tutun. Sabah 9’da kahvaltı verin ne yerse. Öğle 13.00’da öğle yemeği verin 4 gibi ara öğün 19.00 gibi akşam öğünü verin. En sevdiği şeyleri sunun ilk zamanlar
Enneeeee Btlylmz hayır canım bu saatten sonra mamaya geçme sakın farklı şeyler dene mutlaka severek yiyeceği şeyler bulursun mama ilk altı ay annesütü yetrsizse verilir sonrasında mümkün olduğunca doğal beslenme bize doktorumuz böyle söylemişti ve kızıma öyle uyguladık şuan bir yaşında mama vermiyorum i