Haticenur tabi ki bu yılların çözümü ama benim demek istediğim, daha geçerli, sağlıklı ve konforlu çözümü varken bardak vs ile çocuğu da rahatsız etmeye gerek yok. Biz tecrübelerimizi paylaşıyoruz. Benim oğlum aşırı derecede kolay atlattı, 1 kere bile ağlamadı. İsterim ki hepsi benimki gibi olsun. Gerisi annelerin tercihi tabi.. neyi uygulamak isterlerse.