6 ay oldu doğum yapalı. 40ım çıkmadan 3 aylık iğne vurdurdum 2 ay oldu süresi biteli bida da vurdurmadım.6 aydır sürekli kanamam var ilk 2 ay felan çok yogundu. Şimdiyse günde 20 30 damla kadar geliyor arada azalıyor arada artıyor ama 6 aydır hiç geçmedi. Karnımın sağ tarafında sancı oluyo sürekli adet sancısı gibi.virüsten dolayı doktora gidemedim artık ped takmaktan pişik oldum bilgisi olan yazsın lütfenn