GizemElf Sizce külöt bez mi? cırtcırtlı bez mi? külot bezse beden olarak nasıl alınmalı? Kızım 14 aylık
elifzeze GizemElf merhaba ben cirtli bezde kullandim ama şuan külot bez kullaniyorum açıkçası hareketlenmeye başladıktan sonra daha rahat oluyor külot bez. Sleepy marka 5 no kullaniyoruz 11-18 kg ve kızım 14 kilo genellikle en alt kiloya bakmalısınız bebegin kilosuyla bezin kilo oranı birbirini tam olarak tutmuyor
kubrafg GizemElf oglum cok hareketli, cirtli bezden kulot beze gectim cok pratik oldu bemim icin, hicbr sıkıntı da yasamadim. 10 kg 10 aylik oglum. Sleepy 5 numara almistik buyuk geldi ama kullaniyorum sızdırma felan yapmadi. Paket bitince 4+ alcam.
Mineoksuzz GizemElf 3 aylıktan beri kulot bez kullanıyorum kızıma 21 aylık şu an ama çok iz yapıyor tek sıkıntısı o yoksa çok memnunum sleepy kullanıyoruz
GizemElf elifzeze sağolun bende hep cırtcırtlı kullandım benim kızımda 14 kg şuan 6 cırtcırtlı kullanıyorum acaba alıp denesem mi bilemedim 6 mi almalıyım?
elifzeze GizemElf ben 5 no kullaniyorum cirtlida da külot bezde de ikiside iyi geliyor ama siz nasil isterseniz oyle alın 😊
Yusufyigit-1 GizemElf kesinlikle cirt cirtli olan külot bezi ben hiç kullanışlı bulmadım özellikle büyük tuvaletini yaptığında zor degistiriliyor. Benim bebeğim 13 aylık 4 numara kullanıyoruz. Numara zaten bebeklerin kilosuna göre alınıyor
balcicegin_annesi GizemElf cırtcırtlı olan en kullanışlısı külot ayrı bir konu ben 20 aylık olduktan sonra almaya başladım çünkü ona tuvalet eğitimini vermeye başladım belirttiği gibi külotunu çekip götürürüm bazen ama sizinki ufak almayın çok sorunlular rahat temizlenmezler bebek pişik olsa kremi zor sürersin her tarafa bulaşır bacaklara