3 ay 1 haftadan merhaba. Benım kızım aksam erken uyumaya basladı, geceleride mama için bi kere kalkıyo artık. Doktorda uyandırma dedi. Birde bugun ilk defa hastanede agladı doktoru gorunce. Gozleri artık keskinleşti birini yabancı gorme zamanı baslamıs dedi😅 korona yuzunden yabanılestı herhalde dedim bende😅