Beren2323
Tecrübeli anne; ilk oğlum 3 yaşında kahvaltıyı çok seviyor Ama gel gör ki öteki öğünler felaket geçiyor. ben de ilk zamanlar bulamaç verdim hep çünkü dişleri 10. Ayda çıktı aslında alakası yok ikinci oğlum 9 aylık ek gıdaya başladığından beri ayrı ayrı yediriyorum pütürlü.
İştah konusuna gelince çocuğun yapısıyla alakalı Belki zamanla Yemek yemeyi sevecek belki de sevmeyecek, pütürle alakası yok.