Kubracvlk Kızlar 3 tane test yaptım hepside 1 saat sonra pozitif silik çizgi cıktı sizce varmıdır? 1 tanesi bozuk diyelim ama 3üde aynı oldu.
Kuzu Kubracvlk vala bı tanıdığım yaptı test önce yoktu sonra banyodan cope atmak için aldığın da silik cift çizgi idi sonuc hamile idi
Kubracvlk Kuzu ya cok kararsızım bende 3 tane yaptım hepsindede 1 saat sonra cıktı inşallah hamileyimdir🤲🏻😔