Melegimsin günaydın 🌷 kızım idrar yolu enfeksiyonu geçirdi yakın zamanda hala iğne kullanıyoruz ateş kusma vs hiçbir belirti yoktu sadece idrar miktarında azalma ve biraz huzursuzluk vardı böyle şeyler ihmale gelmiyor evet bu zamanda hastane ortamına girmek insanı ürkütüyor ama herşey bebişlerin sağlığı için 🌷 yaklaşık 2 haftadr her gün hastanedeyiz. Ve her gün iğne vurulmak için gidiyoruz. Ama bı gidip tahlil yaptırmakta yarar var diye düşünüyorum. Geçmiş olsun. 🌷