Oozge aynen keci sutude anne sutune yakin oldugu icin sindirimi cabuk oluyor. Kullanan arkadaslarim da aynisini soylemisti hipp gibi oda hemen doyurmuyormus. Benim doktorum icerisinde prebiyotik olan mamayi aciktikca vermenin bir sakincasi olmadigini kabizlik yada obezite gibi problemlere yol acmayacagini soyledi. Sonucta biliyorlar nerede duracaklarini :) bazen 70 yiyen bebek bakiyorum bir ogunde 100-110 yemeden uyumuyor. Dedigim gibi en guzeli doktorunuza danisin bende cok arastirdim zamaninda sizi cok iyi anliyorum.