Misskokulununannesi Kızlar oğlum 3 aylık ve 4-6 ay aradı diş çıkaracak nasipse sizin çocuklarınız ilk dişini kaçıncı ayında çıkardı? Çok zorlandılar mı?
Deletedmom278 Misskokulununannesi 4 6 ay arası diş çıkaracak demek? Tarih belli mi? 😂 8.5 aylıkken ilk dişi çıktı.
Umutegem Misskokulununannesi normal cnm aslinda da bende heo ne zaman cikcak niye cikmadi ondan kucukler cikti felan dihe dert edinmeye başlamıştım 10. Aya basti direk cikti
Depresif_polyanna Benim kızım 4 buçuk aylıkken iki diş birden çıkardı, şimdi 16 aylık ve 14 dişi var ☺️
Mom9 Misskokulununannesi siz yinede temel bilgilere bağlı kalmayın evham yaparsınız. Her bebeğin gelişimi farklı oluyo. Benim kızım 7aylıkken çıkardı :)
Tuba Misskokulununannesi 7 aylıkken çıkarttı ilk dişini. Şuan 15 aylık ve 3 azi dişi ile 7 süt dişi var. Süt dişlerini rahat çıkarttı fakat azi dişlerde patlamadan bi gün öncesi ishal ve pişik olmuştu
alya_kus [url=https://hizliresim.com/d5P04J][img]https://i.hizliresim.com/d5P04J.jpg[/img][/url] Gülerken artık dişlerimiz gözüküyor 🦷🥰😄
Deletedmom277 Misskokulununannesi 5.5 aylıkken çıkardı ama 4-6 ay gibi bir kesin zaman dilimi yok maalesef. Ben ne zaman çıkarmak isterse o zaman çıkıyor. Bu 10 aylıkken de oluyor 3 aylıkken de ilk 8 dişin de zorlanmadık. Sadece geceleri 2-3 kere ağlıyordu inliyordu o kadar. Hiç ateşte yaşamadık şükür