Minnosss Kızlar süt sağdım bebegıme verdım bineronla azıcık daha kaldı bıberonda saklayabılırmıyım ???Bilgisi olanlar anlatabılır mı acaba yardımlarınıza ıhtıyacım var
Minnosss [bilinmeyen] [bilinmeyen] bıberonun içinde mi koyayaım acıkıncada o yontem yani sıcak suyla ısıt ak degıl mı ?
Minnosss [bilinmeyen] cok. Tesekkur ederım , peki donmus sütüm vardı bugun sagdım yani onu dondurucudan cıkarttım buz dolabınjn rafına koydum yarın öğle saatınde verılcek aynı sekılde doncurudan alıp buz dolabına koymak zarar verırı mı ?? Yone onuda aynı sekılde mı çözeceğiz ??