Merhaba kızlar. 4aylık oğlumun ağladığında sağ gözünden hemen gözyaşı akıyor. Dikkat ettiğimde ise bu sadece sağ gözünde olduğunda fark ettim. Uzun ağladığında diğer gözünden de gözyaşı geliyor ama sağ gözü hemen ıslanıyor. Bazen sadece sağ gözünden yaş gelip diğerinden hiç gelmiyor,anlam veremedim 🙄 siz böyle bi durumla karşılaştınız mı acaba