Dilossss21 onu bilemem ama benimki emeklemedi 🤦♀️ kucağa alıştırmıştık. 11 aylıkken yürüdü. Sonra 13 aylıkken süründü 15 aylıkken emekledi 😂 ama bence emeklemesini sağlamalısın bi şekilde. Çünkü kendi oğlumdan örnek vereyim emeklemediği için düştüğünde kalkmayı bilmiyordu. Oturduğunda ve yattığında doprulup ayağa kalkamıyordu. Yürürken düştüğünde ellerini önüne görütüp kendini tutmayı bilmiyordu paldır küldür kafa göz yapışıyodu çocuğum yere. Eşek kadar ben yerlerde süründüm emeklerim yavrum öğrensin diye 😒😀 o yüzden emeklemesi büyük nimet diyebilirim. Bir de arkadaşımın kızı 10 aylıkken emeklemeye başladı geçenlerde 🤷♀️🌸