milasmommy o zaman bebeğin doyuyordur canım , doktorunda sana muhtemelen gögğğslerin fazla süt ürettiği için sağmanı tavsiye etmiştir tam boşalmayan göğüs maksite yol açıyor ben çok çektim , bence sağmak iyi ya hem gögüslerin tam boşalıcak hem elinin altında sütün olucak hem göğsün boşalıp tekrardan süt üreticek benim fikrim bu yönde 🙏🏻 Tabikide sen bebeğini en iyi tanıyan ve kendini en iyi bilensin yardımcı olabildiysem ne mutlu hayırlı geceler❤️ Sağlıkla büyüsün minik tırtıl🧸