Defnem20 Kuzular bebeğim 3,5 aylık evin içinde nasıl giydirmeliyim pantolon iki kat mı tek kat mı giydirmeliyim kısa kollu için erken mi ? Bilgisi olan paylaşabilir mi ?
Zk95 Defnem20 kızımın ismi de Defne 😊 sabah ve akşam kısa kollu şortlu tulum giydiriyorum duruma göre
Uzaymekiii Defnem20 kendinizi düşünün evde nasıl sıcaklık siz nasıl giyinince rahat ediyosunuz ona göre giydirebilirsiniz. Benim kızım yaz bebesi 1 aylıkken başladım ben ip asklı zıbınla bırakmaya yazık zaten hep ya yatıyolar ya kucaktalar ekstra sıcaklıyolar ayağında çorabı olsun hiçbi şey olmaz rahat bile eder☺️
elifinannesi53 Biz daha bir buçuk aylığız ve rize de yaşıyoruz biraz serin burası hala o yüzden hala iki kat giydiriyorum alt üst
tosuncukannesi Defnem20 sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum ☺️ sizde öyle yapın ensesi ve göğsü sıcaksa üşümez ☺️
Gunes_kiz Defnem20 kısacık Bi şort ve tişört giydiriyorum yoksa terliyor. Geçen sıcaktan isilik oldu kolları.
Balboceginannesi Ben de kısa kollu zıbın ve ince pijama altı giydiriyorum. ☺️ Oğlum 9 aylık olacak. Aşırı sıcak zaten uyumakta güçlük çekiyoruz 😒
Daghan05 Valla biz aydındayız kirki yeni çıktı oğlumun ayıptır söylemesi dal dassagiz sade iç sıfır kol citcitli atlet akşamları normal uzun kol
Pink50 Sadece zıbın giydiriyorum. Sicaktan terlemek bebege daha cok zarar veriyor. Sen kendinden yola cikarak giydir üşüyomusun yaniyomusun ona gore. Cesaret edilmicek bisey yok. Nasil alistirirsan öyle gider.
Alinadefne Defnem20 bn kac aydır tek kat gıydıyorum zıbın altıns ince bişy bu kaadr. Oglumu gene hiç gıydırmıyıdum. Hiç bişy olmaz terlertme tabı hemen degıstır hasta olmasın bıdık☺️
Esilamm1 Defnem20 canım bugün 40 ımız çıktı 1 haftadır sadece kısa kollu çıtçıtlı giydiriyom gündüz gece klimayı acarsak tek kat uzun giydiriyom okadar ve burası Adana Adana sıcagı felaket
Aslimeyra Defnem20 tek.kat sadece zıbın bence çünkü inanilmaz sıcak bebekleride düşünmek gerekiyor bu havalarda