Alparslan63 10 aylık oğlum testis torbası küçüktü bebek diye normaldr dedim hep ama bu gece pipisinde bı şişlik vardı pipisini üstü çok şişti neden acaba çok korkuyorum
Minikuzu Alparslan63 erkek bebeklerin bazen yumurtalıkları düşmüyor yukarıda kalıyor olabiliyormuş ameliyatla yerine getiriyorlar. Umarım sizin Bi sorun yoktur geçmiş olsun ihmal etmeyin
meftun1anne Alparslan63 belki pipisi bitiktir çişini yeteri kadar boşaltamadigi için pipisi şişmiş olabilir. Benzer bir olay yaşadık 40 ının içind e daha sünnet etti doktor geçti
Ataaa Alparslan63 çok geçmiş olsun bence sağlık ocağı ile vakit kaybetme maskeni tak git bisry olmaz hastanelere eskisi kadar korkulacak bişey yok diyorlar. Çok önemli bir durum olabilir sonrada üzülme 🌼 erkek bebeklerde bu taarz sorunlar olabiliyor bunun için erken sünneti öneriyorlar
Alparslan63 Yarın ilk iş götürcm ama hastalıktan korkuyrz hastaneye değil saglik ocağına götürsem anlarlarmi acaba
oglunasik1anne Alparslan63 Hastaneye yonlendirirler canım. Ama ihmal etmeyin durumunuz var ise özele götürün mutlaka
Eminos Alparslan63 saglik ocagi anlamaz canim tavsiyem cocuk cerrahina gidin cocuk doktorlari bilemeyebiliyor gecmis olsun
Alparslan63 oglunasik1anne sabah direk götürcem zaten çünkü doğduğundan beri böyle biz kilolu bı bebek olduğu için öyle sanıyorduk☹️☹️
Alparslan63 Eminos götürdüm anormal bı durum yok dedi ama masaj yaparak yumurtalıklarini aşağı indirdi fıtık değilmiş tekrar pipisi siserse getr dedi
Alparslan63 Ataaa çok sağol öyle yaptm zaten ama bzmki yumurtalıklari yukarı çıkıyor aşağı inmemiş yani daha pipisnde bı sıkıntı yok ama kimi diyoki 2 yaşına kadar erkek bebeklerde duzelrmis bnde korkuyorm işte bı ağrı filan yapmıyomu bebegime diye
Ataaa Alparslan63 sen yinede akşam yatarken azda olsa calpol ver ağrısı olursa biraz iyi gelir rahat uyur en azından.net bişey değil yani aynısı bi arkadaşın bebeğinde vardı ameliyat oldu sünnette oldu bebek şimdi çok rahat