Omerim01 bizim de 20 günlük bebeğimiz var.Sarılık 16,7 çıkmıştı bol bol anne sütü ver dedi doktorumuz bi terapi uygulanmadı.Bi sonraki kontrolde değeri düşmüştü biz de çok zor uyandırıyorduk.Gün içinde çok emziriyorudum İki saate falan bakmadan.tanıdık bir çocuk doktorumuz da gece 5 dk bile emse yeter ona dedi şekeri düşmez öyle kolay kolay dedi ben de ona güvenip emdiği kadar emdirdim.Sarılık geriledikçe uyandırmam da kolaylaştı.Sarılık bebeklerde uyku yapıyormuş.kıyafetle olunca zor uyanıyordu bebeği soyup öyle emzirdim uykusu o zaman açılıyordu.Bir de ayak tabanına hafif vurup uyandırma yöntemi ve kucağına alıp ense ve bacak arasından tutup sanki yüksekten düşüyormuş gibi bir anda bebeği aşagı indir o zaman uyanır demişti çocuk doktoru tanıdığım o şekillerde uyandırdım hemen emzirdim.Bunları deneyebilirsin.