Mom104 Cokbilenana benim de aynen bahsettiğiniz gibi yan komşum yaşlı bi teyze var kimseleri Yok marketten sert plastik tabak aldım onlar için 😂 yıkamakla hiç zahmet etme çöpe at diyorum artık sıkıntı yaşamıyoruz 🌈🌸
Cokbilenana Mom104 ben de alayım inşallah daha iyi olur. Yaşlı halıyle o da düşünüyor belki ne koyayım tabaga gibisinden. O da ugrasmasın