Hayırlı akşamlar güzel hanımlar. Ikı yıldır ev sahıbıyım yaşlı karı koca kapı komsum var.Ne zaman birşeyler yapsam sıcagı sıcagına once onlara veririm. Yesinler ıkı yaşlı anam babam yerinde derim.Ama nedense sureklı teyze memlekete gidecen mi ailen gelecek mi gibisinden sorularla bunaltır.Cok cevap vermek ıstemem ama ısrarla sorar. Halıyle tabakları boş göndermemek için de birşeyler yapıp veriyor sağolsun. Ama dondurucuda cıkarılan yarı ısıtılmamıs pogaca borek gibisinden. Yenılecek gibi değil. Kerelerce tabaga dograyıp kedilere vermek için teyze görmesin diye hızlı hızlı ındim merdivenleri. İma da ettim gönderme zahmet etme gibisinden ben dondurucudan boyle seyler yemıyorum kıyma yemıyorum gibisinden. Ama anlamıyor. Çaresiz kaldım ben. Tavsıyesı olan varsa alırım cok ihtiyacım var 😶