Merhaba güzel anneler kızım aşırı derece beyaz balkona çıktık hep boynu dudak tarafları pişik oldu bugün parka gittik daha beter oldu acil güze ama öyle fiyatı ucuk olmayan 50 farkorlu kullanıp memnun kaldığınız Güneş kremi varmi
hipp markasının gördüm
sebamed markası
Zigavus isolte diye bi marka var hiç duymadim o küçük bi paketi 100 tl
baska Bilmigorum