mutlulukkutusu kullanan faydasını görenler varmı? emziriyorum içsem bebeğime sütten bişey geçer etkiler mi?
Minnoskos mutlulukkutusu annem kullanmıştı zamanında 8 kilo vermişti emziriken kullanılırmı bilmiyorum benimde vermem gereken kilolar var ama zararı olur diye kullanmıyorum
Denizanne mutlulukkutusu kaynanam kullanıyor kilo vermek için ve tuvalete çıkmak için. Bence emziren kadınların kullanmaması lazım her bitki çayı emzirirken kullanılamıyor diye biliyorum
Nnur mutlulukkutusu ben geçer diye biliyorum ishal.yaptigi için bebeginizi de ishal yapma ihtimaliniz var ben de kullanıyorum suan ramazanda biraktim.
Minnoskos mutlulukkutusu bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama zaten 6 aydan önce yeşil çayı bile içmeyin diye doktorlar bence içmeyin yada doktorunuza danışın öyle için
Nnur mutlulukkutusu akşamları yatmadan yarim saat önce içiyorum. 1 hafta içiyorsam 3 4 gün mola veriyorum
Minnoskos Nnur sabah akşam kullandı annem ara veriyormuydu hatırlamıyorum ama ben bıraktırdım fazla kullanıldığında bagırsak düğümlemesine sebep oluyormuş Zayıflama etkisi kadar zararlarıda çok okumuştum ama hepsini hatırlamıyorum
Kybele Ben uzmanların günde maksimum 1 fincan önerdiği yeşil çayı bile korka korka içiyorum, sütünden geçer içmemelisin bana kalırsa
Deletedmom387 mutlulukkutusu emzirirken kullanılıyo mu bilgim yok ama teyzemler kullandılar baya da faydasını gördüler işe yarıyo