Eymensmomm
Allah kolaylıklar versin
Bebeğim o gün boyunca uyurken sıçradı biraz
aşıdan 5 saat sonra kızararak ağlamaya başladı. fitil vermiştim. ama calpol daha az zararlıymış . simdi olsa calpol verirdim.
Daha sonra başka sıkıntısı olmadı çok şükür. Gece normal uyudu
Sonraki 4. ay aşısında da o kadar sıkıntı olmadı. Bunu atlatın, daha kolay inşallah sonrası