ElifAselMina Kızlar bebeğim 6 ayına yeni girdi. Bazen ağzını açıp kapama hareketi yapıyor. Çözemedim sebebini. Disle falan alakali birşey mi? Başınıza geldi mi?
Azizeguney ElifAselMina Ses çıkarıyor mu yaparken hani şey gibi nam nam nam deyip ağız açıp kapamak öyleyse oyun yapıyordur benim kızımda yapıyo çok şirin oluyo onu yaparken gülüyo zaten :)
Hazey ElifAselMina benim ki 7 aylık 1 aydır yapıyor o yapınca bende yapıyorum çok hoşuna gidiyor birlikte gülüyoruz☺️
Kubra_2019 ElifAselMina Normal böyle hareketler kendini keşfediyor bebeğiniz. Ilerleyen zamanlarda da ayakları ile oynar
ElifAselMina Azizeguney evet artık uyuyorken de yapmaya başladı gülüyo falan anlamadım bende ne yaptığını 😅