bisadekahve Mirac08 Yaa inşallahh gerçekten üzülüyorum elimden yapabileceğim bişey gelmiyor yazık yani akşama kadar sadece beni görüyor inşallah sosyalleşmeye başladığında yavaş yavaş geçer 🙏🏻💫
bisadekahve DenizAlpinAnnesi Bende 2 aydır ne annemlere gittim ne de onlar geldi şimdi gördüğünde yabancılayacak. Onlarda çok özlemelerine rağmen yine sevemeyecekler kısır döngüye girdik resmen bende üzülüyorum canım 🐣
Gamzee88 bisadekahve olabildiğince önler gelsin sizde alıştırma turları yapın,öyle yapınca biraz daha alışmış oluyorlar canım .