Kızlar merhaba. Burada diş için zeytinyağı ve karanfil diye bi post görmüştüm. Bebeğim diş döneminde ve üst dişler baya zorlamaya başladı. Bunu da denemek istiyorum ama ne kadar zeytinyağı ne kadar karanfil koymam gerek? Bi de bir gece mi bekletiyoruz buzdolabında? Bilgisi olan varsa bi anlatabilir mi?