Arzu3112 Benim gibi olanlar lütfen deneyimlerini paylaşabilir mi? Bebeğinizi sütten kestiniz mi ? Ne gibi zorluklar yaşadınız?
Aysimayyy Arzu3112 hayırlı olsun. 1 yıl zor oluyormuş ama ikisi birlikte büyüyünce iyiki olmuş diyen tanıdıklarım var. kimi emziriyor kimi sütünün tadı acı oluyor. Kiminin sütü kesiliyor. Bildiğim kadarıyla kısa bi süre emzirebiliyorsun