Songulnisa Asaf0625 bepantolü kullanıyorum gergin çaşırlarımızı da sabun tozuyla yıkıyoruz dalinin ama geçmiyor teşekkür ederim deniycem şampuanı
Aysimayyy Songulnisa terliyodur. Yüzüne fln temas etmeyin temas kıyafetlerde temiz olsun yoksa daha artar. Bide ince giydirin.
hira5bugra- Songulnisa boynunda yüzünde kulak arkasında olmuştı isilik 4-5 gündür zeytinyağı sürüyorum iyiyleşiyor çoğalma da olmadı yüzünü boynunu yıkıyorum duruluyorum sürüyorum
iamthed Sakın kalın giydirme, nerede yaşadığınızı bilmiyorum ama hava şu an her yerde sıcak. Sadece kısa kollu ya da askılı zıbınla gezsin. Ben de ilk zamanlar öyle giydiriyordum ama doktorum kızdı 😊 Bir de her gün yıka mutlaka.
Songulnisa iamthed ah bide kocam anlasa bunu çocuk üşüyecek diye kafamın etini yiyor Isparta da canım
Endegerlimoglummm Songulnisa aynısı bende de var dinlemiyorum valla ne zaman uzun kollu giyse isilik çıkıyor. Gosterdim babasına bidaha ısrar etmedi. Ama dediğim gibi kalın giydirme bakalım duzelir belki
Kul16 Bebim bebegim de sürekli isilikti ama süt alerjisi varmıs huzursuzlanma gaz sancısı kakasında mukus varsa bir dikkat edin derim
Songulnisa Kul16 Huzursuzlanma var ama hiç mukusa rastlamadım gazımızı da rahat bi şekilde çıkartıyoruz