GeCeleri ayni benim oglan.12 aylik.2-3 kere gece kalkar aglar cigrinir odasina gidene kadar.emzirdimmi geri dalar.bu aliskanlik hic iyi degil ama nasil bu aliskanligi biraktircam bilmiyorum bnde.hemen meme vermeyin diyorlar ama gece gece komsular rahatsiz olcak diye mecbur veriyorm