Mom107 Ozlem_arasbulut o zamanlarda fuska bebek suyu ve hayat bebek suyu şimdilerde saka kullanıyorum
Prensesannesiii26 Ozlem_arasbulut ayrı su kullanmadım ve bu suyu da ayrı kullanmak saçma geliyor bana 🤷 gecek kullanıyoruz oda onu içiyor
kisgunesi-0102 Ozlem_arasbulut ilk zamanlar kaynatıp soğutup veriyordum ama çok uzun zamandır bizimle aynı suyu içiyor arıtma
Araseymen Ozlem_arasbulut ılgaz türkiye sıralamasında baya aşağılardaydı bir ara hazır su pt ve kalite yönünden firmalar değerlendirmeye alındı ılgaz baya altlarda kalmıştı biz sırma veya saka kullanıyoruz