Tazeanne0 Benim bir tanıdığıma evlenmeden önce doktor çocuğun olmaz demiş. Hatta eşine dahi söylemiş. Kabullenmişler. Birden kendiliğinden olmuş. Sonra ikinciyi çok istedi, istedi. Yanılmıyorsam 10 yıl sonra doğal yolla oldu. Hiçbir ilaç kullanmadığını biliyorum. Çok kilolu olduğu halde. Adet gecikmesi olduğu halde. Rabbim nasip edince oluyor. Ve kafada bitiyor biraz da. Düşünmeyi bırakınca oluyor. Komşumuzun da hiçbir sağlık problemi yok. Olmamasına tıbben engel yok. Fakat olmuyor. Çok geriliyor, kafaya takıyor olmuyor. Rabbim tüm isteyenlere en hayırlısından nasip etsin inşallah 🤲