Emirinannesioo Kızlar bebeğim 5 aylık bizden başka birini gördüğü zaman çığlık atıyor çok korkuyor ağlıyor bu huyundan nasıl vazgeçirebilirim
oglunasik1anne Emirinannesioo benim oğlumda öyleydi canım insanları gördükçe alıştıkça kalabalığa düzeliyor.
Seutfu Emirinannesioo bizde 6 aylik olacağız . Aynı. Bide pandemi surecinde unuttu herkesi. Simdi babasıyla ben dışında herkes de bağrı yanik gibi ağlıyor 🙄
Emirinannesioo aylas oglunasik1anne Ama felaket derecede bağırıyor kıpkırmızı oluyor titriyor aynı şekilde arabaya binerkende öyle oluyor korkudan arabaya binemiyoruz yabancı insanların olduğu yere gidemiyoruz
aylas Şu an yabancıyı farketme zamannnda cnm bence olması gerekn o zamanla alışacakalr benim kızım da aynı ☺️ 5 dk ağlıuor sonra gülmeye başlıyor 😂ebeveynleriini ve yabancıyı tanıma zamanı tam 😍
byzalkan Emirinannesioo bizde 5aylıgız su vırusten dolayı 2bucuk aydır kımseyı gormedı oglum. Halıyle dünya anne babasından ıbaret sanıyordu. Kımı gorse kıyametı kopardı. Aynı ortamda olmasa bıle ses duysun o bıle yetıyordu. Yavas yavas alıştırdık. Carsmba gunlerıde parka goturuyorum azda olsa kalabalık goruyor. Artık aglamıyor cok şükür alışır korkmayın. Bende cok korkmustum napıcam dıye sızı anlıyorum🤗
Emirinannesioo byzalkan ya ben bu salgından dolayı parka çıkarmaya korkuyorum ki zaten tam o saatler uyku saatlerimiz arada bi insan gördükçe böyle uzaktanda görse bağırıyor heleki arabadan çok korkuyor binemiyor onu napcaz bilmiyorum
Seutfu Emirinannesioo zamanla alışır kız kardesim 4 gun bizde kaldı zamanla alıştılar. Aglamadi en azindan 😂