Erva-mm [url=https://hizliresim.com/YHu96c][img]https://i.hizliresim.com/YHu96c.jpg[/img][/url] Bu ilacları emzirirken kullanan varmı ??? Yan etkisi filan oldumu
SaremAselim_0817 Erva-mm hiç bilgim yok canm ben parol ve minosetten başka bişey kullanmıyorum. Postun üstte kalsın🌸
biranne11 Erva-mm Albitrol- Emziren anneler gerektikçe kullanmamalıdır Enfexia- Sütten bebeğe geçmektedir Trivag - Fitil olarak kullanılsa daha iyi olabilirmiş. Mantar ilacları Sütten geçiyormuş