Elizan28 dil gelişiminde babıldama ve çağıldama dönemleri olur bebişler önce 6aydan sonra babıldama evresinde kolay gelen de- ba - ma kelimelerinin kolay gelenini tekrarlar bilinçli konuşma 8.aydan sonra başlarmış kızım 6 aylık olacak de deee diyo sürekli bilinçli olmasada ses çıkarması çok güzel bi duygu 😊💕 ama tabi babannesi dede diyo diye seviniyo dedesini sevecek diyo 😄