Yigitinannesi13 aynı bizi anlatmışsın ben hergün biberon vermiyorum sadece. 2-3 günde bir alıp dışarı çıkacaksam. 2 buçuk aylıktan beri 5 dakika en fazla on dakika emip bırakıyo. Geceleri daha uzun daha sakin emiyo. Ben o zaman sormuştum doktora elinden geldiğince uzun süre emzirmeye çalış ama gittikçe emme süresi kısalabilir demişti. Dikkatini dağıtacak bir şey olmasın, seninle bebekten başka kimse olmasın emzirirken dedi. Emzik veriyorsan daha az ver hatta mümkünse verme dedi. Bir de bebeklerin gittikçe daha güçlü emdiği için daha kısa sürede daha çok süt aldığını söylemişti bir başka doktor. O yüzden korkulacak bir şey yok karnı doymayınca durmuyo çünkü bebekler. Kilo alımı da normalse o emdiği sürede ihtiyacı olan kadarını alıyo demektir ☺️