Merhaba
benim bebeğim de 35 haftalık ve düşük ağırlıkla doğdu.ilk ay fena değildi kilo alımı.mama+meme şeklindeydi.sonra sadece anne sütü denedik 1 hafta.doktorumuz kilo artışını yeterli bulmadı.beslenme aralıklarını daralttı ve tekrar mama ekledi.inşallah kilo alımı iyi olur.düEltilmiş olarak 1 aylık olmak üzere.mamayı da memeyi de biraz emip uyuyor.ve uyandırmıyorum,uyansa da emmiyor.inşalalh aşarız bu günleri