Btlm banyoya gerek yok elini ayağını yüzünü bi yıkayın Çeşme suyuyla ılık bezi koyun alnına atletle kalsın evi ısıtmayın derece varsa 20 filan düşsün çok inatçı olmaz bu ateş bi inip bi
çıksr sonra kaybolur bizim her aşıda ateşlendi o nedenle iyi anlıyorum sizi paniklemişsiniz belli sakin olun düşecek ama bunları mutlaka yapın