Fatima_omer açıkçası ben kan ilacı kullanmaya karşı biriyim bebeğime de test yapılmadan kullanılmasına izin vermedim çünkü her bebek doğuştan kan değerleri normal doğar ve 6 9 tamamlar kansızlık olmazsın dur erken başlayalım demeye başladı doktorlar ama çok yanlış nerden biliyorlar ki kansız olduğunu sonuçta ilaç el kadar bebeğe sadece ihtimal üzerine verilmez ki madem ilaç vereceksiniz balı kabızda olmuş verin pekmezi güvendiğiniz bir yerden alın her gün bi çay kaşığı verin ben öyle yaptım hatta doğru düzgün vermedim bile unutuyordum şükürler olsun kan değeri iyi çıktı hala pekmez veriyorum