sevgili anneler merhaba.
kızım 8 ay 17 günlük, iki gündür kaka yapmadı. idrarı da yok denecek kadar az. yani resmen günde bir çay bardağından az yapıyor. bezin tam idrar deliği noktasında açık pembe bir alan var. ama bezi yırtınca idrar sarı temiz görünüyor.
odası iki gündür çok sıcak, beslenmesinde bir değişiklik yok. terliyor, salyası akıyor ama delirmek üzereyim.
anne sütü alıyor, ek gıda olarak da lifli şeyler yediriyorum. yine de yapmadı. doktora götürmek istemiyorum malum durumlardan. başına gelen var mı?
normal zamanda keyfi yerinde ama bezini değiştirmeme izin vermiyor. sanki orada canını yakan bir şey varmış gibi ağlıyor, itiraz ediyor. çok sık alt değiştiriyorum ve detaylı temizliyorum acaba tahriş etmiş olabilir miyim? çünkü dediğim gibi bezin yüzeyinde pembelik var ama içindeki idrar sarı.