Arkadaşlar merhaba . Doğum yapalı 6 ay oldu doğum yaptıktan 15 gün sonra hiç karnım yoktu ve 58 kgydim zaten hamileliğimdede kilo almamıştım. Şuan karnımda inanılmaz bir şişlik var 3 haftadır yamuna korse kullanıyorum hiçbir faydasını görmedim yapı olarak zayıf bir insanım ama göbeğim çok kötü ve bana rahatsızlık veriyor baskı yapıyor gibi . Güncel 61 kg yim doğumdan sonra sadece 3 kg aldım ama bu şişlik 3 kglik bir şişlik değil napmam gerekiyor fikri olan var mı ?