Dygosmn1 Yok uyumuyir 3 4 gundur uyumuyir mizmiz huysuz . Normalde guzeldi uykusu ama ne gece n3 gundur yatmiyor . Artik yoruldum
Azizeugur Dygosmn1 aynı canım aynı delirtiyor kaç gündür yarın 6 aylık oluyoruz hala düzelmedi hala düzelmedi yoruldum artık onu uyutmak işkenceye döndü bende ☹️😑