Brcbrc kesinlike kullanmamalısınız. Onun yerine güneşin dik açıyla geldiği saatlerde çıkmamak en güzeli, ki Belek’te yaşıyoruz geçen sene mayıs sonuna doğru doğdu, koca yaz 16:00dan sonra çıktık hep dışarıya (sağlık ocağı aşı kontroller dışında) son iki haftadır Çarşamba günleri de sağolsun devlet büyüklerimiz güneşin tam tepede olduğu saatlerde izin verdikleri için bebek arabasının güneş koruyucu kısmı dışında bir önlem almadan çıkıyoruz esmerleştik ikimiz de 🥳🥳 şaka maka güneşten daha çok zararları var.