Esmataha benimde kanamam olmamıştı ilk gün hiçbir şekilde. İkinci gün evde her taraf battı zor hastaneye yetiştirildim . Lütfen hastanedeyken kontrolünüzü yaptırın aynı şey olacak değil ama yinede sorun soruşturun . İçimde bir sürü pıhtılar çıkardılar öyle kanamam durmuştu , yanlış algı olmasın bunu sizi korkutmak için yazmıyorum sadece benim yaşadığımı yazdım