deryardakayra Bebişim 2 aylık 2 aydır sab simplex kullanıyorum çok da etkisi olmadığını düşünüyorum çünkü yine kıvranıyo gazdan ki yediklerime de dikkat ediyorum siz ne marka kullanıyosunuz tavsiye edeceğiniz
2cocukluanne222 deryardakayra valla cnm naparsan yap o gaz gitmiyo biogaia metsil rezene cayi zeytinyagi simdide zinco aldik biogaia fayda ediyodu ama eşim virüs yüzünden işine ara verince devam edemedik malum 10 günde bitiyo minicik sise fiyatta 80 tl
Beliz55 Sab kullaniyorum 2 aydir ilk zamanlar işe yariyodu ufaktı ama şimdi bende yaramadigini düşünüyorum bakalım kim ne kullanıyo
[silindi] Sab ve bio kullanıyorum bende. Doktorum ikisini kullan demişti. Sab günde 3 defa 10 damla. Bio günde 1 defa 5 damla.
Seda_123 deryardakayra Valla para verip biogaia aldım iyisi diye bi faydası olmadı metsil aldım 11 liraya anında gaz sorunumuz ortadan kalktı çocuğum rahatladı 😂3 aydan sonra hiç kullanmadım gazımız olmuyor artık kendisi çıkartıyor metsili şiddetle tavsiye ederim yılların gaz damlası zaten annem bana bile kullanmış
Ssusam deryardakayra Bi çay kaşığı çörek otuna azda kimyon ekleyip Bi çay bardağında 5dk demleyip için çörek otunu da yiyebilirsiniz işe yarıyor bazen ben 1çay kaşığı bebeğime de veriyorm
Arifasaf3807 Metsil bio nurs harveys hepsini denedim sab simplex yeni deniyorum bakalim ise yarayacak mi
Arasannesi deryardakayra 2 bucuk aylık bebegım en bastan berı relactaz kullanıyoruz 1 bucuk aydan sonra metsil relactaz seklınde devam edıyoruz ıkısınden de cok memnunum