Adlk çok çok geçmiş olsun :(
peki taşlar kanalı mı tıkamış da idrar çıkışı olmamış bebişin, kıyamam ya
evet maalesef böbrek taşı genetik, ben iki kez ameliyat oldum, doktorumun dediği şu “bu sana babandan kötü bir miras”
hamileliğim zehir oldu,hamileyken 5 kere taş düşürdüm kum döktüm
doğum sonrası daha da kötü oldum ve bebeğim iki aylıkken yine ameliyat oldum, çok zor zamanlardı allah kimseye yaşatmasın
sizin bebişte bir damla bile mi idrar yoktu bezinde
ben şimdi üç saatte bir dolmasa bile bezini alıyorum kontrol etmek için
hatta bezin üst filesini yırtıp içindeki emen pamukları inceliyorum ahh annelik
her bezinde az da olsa çiş var ama işte rengi hafif sarı
hastaneye götürsem idrar almak çok zor kız bebekten :(
özel laboratuvar bulursam idrarı evde alıp hemen tahlile götürmeyi düşünüyorum