Tam beş ay kullandım iki çocuğumda da müthiş gaz çıkartıyorlardı çok faydasını gördüm ben ben içiyordum ili üç çay kaşıpıda bebeğime veriyordum onun bi zararı yok kuzum ben çok gaz sancısı olumca yada huzursuzlanıp ayaklarını çekerek ağlarsa hala veriyorum şuan 6. Aynı bitiriyoruz oluyor bazen yine sancısı