Svg_eyl al birini vur otekine.. bizimki de ayni hem telefon hem pc hem tv… hepsine ayni anda hakim olmak istiyor bsey soyluyorum duymuyor duysa da tepki vermiyor bazen sitem ediyorum lafta kafasi dagiliyr isleriyle ilgili zor gunler gecirdi tramvasi kaldi ama asiri sinirli iki uc cumleden fazlasini kurunca sus diyor tahamul sifir bana karsi. Bense yel esse basinda biter bir dedigini iki etmem sevdigi yemek sevdigi tatli huyuna gitmek herseyi yaomaya calisirim. Ama gel gor ki bazen sabrim bitiyor iki kelam edelim hossohbetimiz olsun istiyorum ilgi istiyorum dedigimde canim cicim yapamiyorum ben boyleyim isine gelirse diyor, cocukla ilgilenir isimi yapmama musade eder ama cani isterse, birazck sitem ettimmi bagirir kizar sen kavga cikartiyorsun ne guzel yasayip gidiyoruz iste der. Halbuki o kendi dunyasinda yatagi onun cani isterse yerine getiririz o cani isterse ayda yolda bir guzel bir cumle eder. Gercekten ben kavga mi istiyorum da boyle sorun cikartan taraf oluyorum dye kendimdem suphe ediyorum bazen.. ne yapcagim inan ben de sasirdim ama yanliz degiliz burdan okuduklarima gore :(